Kapaklar&Modelleri Part# 3

7 Haz 2013


Ve, işte Part #3 bölümü de geldi. Elimdekiler bitene kadar böyle her hafta bir parti olarak kapakları ve modellerini inceleyeceğim.Sizlerin de hoşuna gitmesini istiyorum. Geçen haftalardan iki bölümde size birkaç kitapta kullanılmış model resimlerin asıl hallerini göstermiştim. Bu haftada Part #3 ile yazıma devam ediyorum.İnşallah elimdeki resimlerin hepsini bu şekilde paylaşacağım.Çünkü ben incelerken çok keyif alıyorum.Sizinde keyif almanızı çok isterim.
Geçen haftalarda yayımlamış olduğum Kapaklar&Modellerini görmemişler; Part #1 TIK TIK diyoruz ve buradan da ; Part #2 TIK TIK yaparak geçmiş haftaları inceliyoruz.
Gelelim bu haftanın kapaklarına değil mi? Bu haftada en az öncekiler kadar güzel paylaşımlarım var :)




Kalbimin Sahibisin/ Deeanne Gist
Severek okumuştum bu kitabı. Modeline dikkat ederseniz
kafa açılarında hafif bir farklılık var. :) Aynı resmi
bulamadım. ^^'
Ruh Bağı/Richelle Mead
Artemisin efsanevi kapaklarından birisi  daha.
Model fotoğrafı çok büyük olduğu 
için  küçültünce azcık kastı :)
Leoparadam Micah / Laurell K.Hamilton
Bu modelin birçok dergide kapak fotosu olarak 
kullanıldığını da gördüm arkadaşlar :) Adamın 
duruşundan mıdır nedir. Çok tercih ediliyor.

Harlequin Ölüm Cezası / Laurell K.Hamilton
Bu kapağı araştırırken modelin görmediğim
pozu kalmadı.Hanım çok  rahat :p

Dönüşüm/ Morgan Rice
Vampir kapağı olarak tercih edilen abuk 
subuk bir görsel.Bildiğin satanist gibi duruyor :D




Mavi Ay Ölümsüz Aşk/Alyson Noel
Ve benim sevdiğim serilerden birisi.
Kapak ve model birebir tutmadı.Aynı pozları elimde
mevcuttu ama ya sildim ya da bununla karıştı xD

Nicole Byrd/Kır Zincirlerini
Duruşu bile faul olan bir resimden 
model seçip kapak yapmışlar.Hiç hoşuma gitmeyenlerden.





Kız Kardeşin Hediyesi/Giselle Green
Resim bir kokteyl yemeğinden alıntı. Poz aynı değil
ama kokteyl yemeğindeki bir konuşmayı kullanmışlar :)

Benimle Kal/Lisa Kleypas
Lisa'nın en güzel kitaplarından birisine yapılan 
gereksiz ve özensiz bir kapak.

Kış Sarayı/Eva Stachniak
Bu modeli birçok kapakta kullanıyorlar.
Uygun arka planlar için güzel bir duruşa sahip.




6 yorum:

  1. çok güzeller, konu seçiminde öyle..
    Harlequin Ölüm Cezasındaki madelin farklı bir pozu Larissa Ione - Limos kitabında da var :)

    YanıtlaSil
  2. Evet onu da buldum canım .Ekleyeceğim ileri ki günlerde :)) Ve teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. ANITA! :D Ya asıl Obsidiyen çifti her yerde. +18 reklamlardan tutun türlü türlü kitaplara. :D Ellerine sağlıkk!

    YanıtlaSil
  4. Ahahah! Onların bir ton kapağı var kız elimde. Yabancı kapakları da eklerken görürsün :D Ne tarafa baksam çıkıyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Anita'ya ayrı gönderi isterim bananeeeee :D

    YanıtlaSil
  6. Ahahah! Ararsam onunda bulurum tüm kapakları galiba :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS