Kapaklar&Modelleri Part #1

24 May 2013


Bir çoğumuz kitaplarda kullanılan kapak modellerini sağda solda veya farklı bir yayımcının kapağında görüyoruz. Modellerimiz belli başlı sitelerden tedarik edildiği için ya aynı modeller kullanılıyor ya da farklı bir pozları ama sistem hep aynı olduğu için bir kapakta kullanılan resme hiç uğraşmasanız bile rastlamanız kaçınılmaz. =)
Ben de her denk geldiğimde biriktirip bunlardan koca bir klasör oluşturdum. Şimdi de parti parti sizlerle paylaşacağım. Çünkü kullanılan resimleri kapak üzerinde görmek apayrı bir şey.

Ve ilk parti başlıyor ^^'



Son Bir Şans Daha

Daha bir iki hafta önce Aspendos Yayınları'ndan çıktı.
Beau Monde Serisinin 2. kitabıdır. İlk kitap Alçak Adam olarak yaymlandı.

Seviyor , Sevmiyor
Geçen sene Ephesus Yayınları'ndan çıkan Chick with Stick sersinin 2. kitabıdır. 
İlk kitap Kördüğüm'dür.
Yansıma
Beni etkileyen nadir Türk fantastik yazarlarından birisinin ilk kitabı. 
Kapağını normal şartlarda gördüğüm yerden kaçarım ama tesadüfen bir yarışma
da çıkmıştı ve işe bakın ki, okuduğum en iyi Türk fantastikti.

Ebedi Öpücük
Henüz okuma şerefine erişemediğim ama   
hoşuma giden bir kitap.

Karanlık Ateş
Adını sürekli duyduğum ama bir türlü okuyamadığım diğer bir kitapta bu :D
Kısmet olmuyor belki ama mutlaka okuyacağım.

Kilitli

Bu resmi daha önce bir kitapta daha görmüştüm fakat 
şu an için anımsayamıyorum. Genel modellerden kısaca.

Kalbimi Çaldın
Ve sevdiğim yazarladan Rita Hunter'ın ilk kitabının kapağı.
Model çok salak ya. Acayip pozları vardı. Yine en iyisi bu. :D
Kalbinde Bir Yer Aç
Resim aslında bir düğün fotoğrafından alıntı.
Fakat kırpa kırpa iyi bir kare yakalamışlar :)


Kadınlar Ne İster?
Ben bu resmin orijinal halinin böyle olacağını hiç düşünmemiştim.
İşe bakın ki, resim birebir bi' poz. =)

Neredesin Bernadette?
Ve, son günlerin konuşulan kitaplarından biri.
Yayınevi çok güzel bir çalışma sunmuş.
 Hoşuma gidiyor bu kapak.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS