Kapaklar&Modelleri Part #2

31 May 2013


Evet, geçen hafta bu yazı dizimde ilk partiyi yayımlamış ve size birkaç kitapta kullanılmış model resimlerin asıl hallerini göstermiştim. Bu haftada Part #2 ile yazıma devam ediyorum.İnşallah elimdeki resimlerin hepsini bu şekilde paylaşacağım.Çünkü ben incelerken çok keyif alıyorum.Sizinde keyif almanızı çok isterim.
Geçen hafta yayımlamış olduğum Kapaklar&Modelleri Part #1'i görmemişler; TIK TIK diyoruz ve buradan bir inceleme yapıyoruz. :))
Gelelim bu haftanın kapaklarına değil mi? Bu haftakileri biraz basit tuttum ama onlarda ilginç bana göre.





Linda Howard - ALEV ALEV
Kapağın orjinal haline diyecek fazla bir laf yok zira
aynen gördüğünüz gibi kırmızı bir örtüyü çenesinden aşağı tutuyor.




Seni Sevmek İstemedim / FMA
Bu kapağı ilk gördüğümde Alacakaranlık'ın ilk afişlerinden
birisine benzetmiştim.Kapak çok vampir kitabı izlenimi veriyor.
Orjinal resmi birkaç ton soluklaştırıp mavi ile renklendirmişler.

SAra Shepard/Acımasız
Martı'nın sevilen serilerinden Sevimli Küçük Yalancılar'ın Acımasız 
kapak modeli. 

Güneş Demirel/Sen Yokken
Benim favori yazarımın bu kapak modeli
için çok arama yaptım ama sonunda amacıma
eriştim.Görüğünüz üzere kapakta çok da
sıradan birşey yok.


Nicole Byrd / Sözde Nişanlı
Bu kitabı almama sebep olan şu kapağıydı zaten.
Görüleceği gibi birkaç ton oynanıp arkaplan sadeleştirilmiş.


Toni Blake / Deli Dolu Bir Yaz
Kapağın orjinal hali sahilde tatilde olan bir çifte ait.
Diğer pozları bu kadar tatlı değil. İyi bi' kare seçilmiş.


Dilek Kılıçdemir/İkilem
Kapağın orjinali sağda görülüyor. Modelleri alıp 
üzerinde birkaç texture ve arkaplan desteğiyle 
güzel bir kapak oluşturmuşlar.

Londra'nın Vampirleri
Kapağa diyecek alaf yok. Çok basit.Resmi koymuşlar
üstüne kitabın ismini yazmışlar.Hiç beğenmedim ama
görünce hemen ekledim albüme :D


Karen McQuestion/Aşka Merhaba
Ve günün favorisi.Bunu ilk gördüğümde hangi kapağa ait
olduğunu anımsamam zaman aldı.Zira detaylar çok net aklımda 
kalmamış tek anımsadığım kahvlatı tepsisiydi. :D
Rachel Gibson/İlişki Durumu:Karmaşık
Nemesis bu tür kitaplarında hep ilitrasyon kullanıyor.
Kapak tamamen tesadüf eseri denk geldi.Yoksa çok benzer
resimler mevcut. Bulmak istesem zorlardı. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS