Frigid || Jennifer L.Armentrout [Alıntılar]

27 Tem 2013


Evet, ne zamandır alıntı paylaşmıyordum.Şu anda okumakta olduğum ve ülkemizde DEX'in markasıyla okuyucuya ulaşan yazar Jennifer L.Armentrout'un Frigid romanında birkaç alıntı paylaşacağım.
Kitabın kapak tanıtımı ve Trailer'ını görmek için; Frigid || J.Lynn- Trailer Reveal [Tanıtım Videosu] tıklıyoruz.



Kısaca kitabımız; iki çocukluk arkadaşının yıllardır gizliden gizliye birbirlerine besledikleri aşkı konu alıyor.Küçüklüklerinden beri birbirlerinin en yakın arkadaşları olan Kyler ve Sydney yıllar geçmesine rağmen dostluklarını bozmamışlardır. Ama Syd, Ky'la âşıktır fakat erkek karakterimiz Ky tam bir kadın düşkünüdür. Her gece bir kadınla beraber olur ve hiç kimseye karşı özel bir duygu beslemez. Kızımız ise içindeki âşkı artık üniversiteden mezun olmak üzere oldukları son seneye kadar tutar.Ama bir yandan da Ky'lın çevresindeki kızları gördükçe içi parçalanır.
Ona âşkını açmayı ister fakat dostluklarını riske atmayı göze alamadığı için sürekli erteler. Üniversiteden mezun olacakları bu son senede arkadaşlarıyla beraber her sene geldikleri kayak merkezine birkaç gün tatile gelmeye karar verirler.Mezuniyetten önce küçük bir kaçamak herkese iyi gelecektir.Ama Kyler ve Sydney erkenden yola çıktıkları için aşırı fırtınaya yakalanmadan kayak merkezine varırlarken arkadaşları fırtına yüzünden gelemez ve bizim sevgili ikilimiz fırtına dinene kadar kayak merkezinde zaman geçirmek zorunda kalırlar. Bu sürede de birbirlerini yeniden fark ederler. Sydney ise içinde tuttuğu âşkı artık ona açmaya cesaret bulur...


Alıntılar

ALINTI - 1

Şey, sarışınlardan hoşlanmıyorum. Oldukça heyecan verici bir listem var.”
Tek kaşını kaldırdı. “Sarışın? Ah. Yeni arkadaşım mı?”
“Arkadaş?” güldüm. “Arkadaş” kelimesinin onun için uygun ifade olduğunu sanmıyorum.
Öne doğru eğilirken çenesini omzuma yasladı ve iç çekti. “Haklısın. Bu onun için uygun ifade değil.”
“Pekâlâ. Benim haklı olduğumu kabul ettiğine göre,  sarhoşsun.”

***

ALINTI - 2
“Hımm.. Ne var biliyor musun?”
Yanağımı omzuna yerleştirdim ve gözlerimi kapadım. Bir an için, boktan müzik çalan bir barda değilmiş gibi birlikte olduğumuza inanmak çok kolaydı, hatta daha iyiydi. Birlikte olduğumuz bu şekilde onunla beraber olmak istiyordum.

“Ne?” diye sordum, bu anı iliklerime kadar hissederek yakınına sokulurken.
“O piliç arkadaşım değil.” Kulağıma değen nefesi ılıktı ve bunu hissetmeye bayılıyordum. “Kendimi bildim bileli sen benim en yakın arkadaşım oldun. Ona arkadaşım diye seslenmek bile sana karşı hakaret olur.”

***

ALINTI - 3

"Sydney benim için herşeydi."

***

ALINTI - 4

"Ah, Tanrım.."
Usulca güldü. "Kendin soyundun ben bakmadım. 
Hem zaten, iç çamaşırlarını daha önce görmüştüm".
İnledim. "Hatırlattığın için teşekkürler."



***


ALINTI - 5

"O beni istemedi. Ben onu istedim." -Syd


***



ALINTI - 6
"Her zaman Kyler Quinn'e âşıktım."


***
ALINTI - 7

“Sarhoş musun sen?” “Sarhoş muyum? Ah, şimdi duygularımı incittin işte, Syd.” Gülümsedim. “Senin duyguların yok.”



***
ALINTI - 8
"Syd bana âşık mıydı? O bana âşık mı olmuştu?" -Ky


***


ALINTI - 9
"Tüm bu zamanlarda ben onun kalbini kırmıştım, o hâlâ buradaydı. Hâla buradaydı."

***



ALINTI - 10
"Sana bi' şey olmasına izin vermeyeceğim," dedi, parmakları yanağımın üzerinde hareket ederken. "Bunun için söz veriyorum."


7 yorum:

  1. daemon hastası27 Temmuz 2013 23:02

    türkçesi çıkıcak mı ? yada çıktımı

    YanıtlaSil
  2. Çıkacak. Sonbahar gibi DEX alt yapısında çıkacak.

    YanıtlaSil
  3. daemon hastası30 Temmuz 2013 03:39

    teşekkür ederim çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. oofff ebru bu kitabı okumam lazım yaaa..
    nerden nasıl temin edebilirim?

    YanıtlaSil
  5. Sonbahar gibi bu sorunu cevaplayabilirim, sanırım. :)

    YanıtlaSil
  6. ne zaman çıkıcağını biliyomusunuz ?

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS