TÜYAP KİTAP FUARI ÇIKARTMAM | 19 - 20 KASIM 2016

9 Ara 2016



Bu sene 12-20 kasım tarihleri arasında düzenlenen, artık biz kitap severler için rutin olan 35. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı'nı da geride bıraktık. XD

Dolu dolu, keyifli, şen şakrak bir fuar oldu benim için. Son birkaç yıldır fuarda böylesine gezme fırsatı elde edememiştim. Özellikle de iş yoğunluğumdan ötürü denk getiremiyordum. Bu sene ise önceliği kendimden yana kullandım ve dostlarla beraber verimli bir fuar atlattım.


***


Cumartesi günümüzü sevgili yazarımız Meral Kır'ın imzasında geçirdik.

Yine kalabalık ve bayağı hareketli bir imza oldu bizim için. Uzun zamandır görmediğimiz okur arkadaşlarımızı gördük, yeni ve çok tatlı insanlarla tanıştık. Hepsi birbirinden şeker insanlardı. Daha da önemlisi o keyifli sohbetleriydi. Tabii bir de MEHMET SANCAKTAR'ın ne zaman çıkacağı konusu. :D Her ne kadar bu konuda önce Hakan diye yakarsam da fuarda imzaya gelenleri 2/4'sinin 'MEHMET ne zaman çıkıyor?' sorusundan sonra geri adım atmak zorunda kaldım.  Yine de 'Yılmak yok, yola devam!' diyorum. Elbet Hakan'ı da okuyacağım günler gelecek!


Özetle cumatesi günü bizim için güzel ve yoğun bir imza etkinliğiyle geçti. Saat 12 sularında fuara vardığımızda kısa bir süre dinlendik ve 3'e doğru kalktığımızda artık tam gezeceğimizi düşünürken yolda Meral Kır diyerek imza alanlar sayesinde gezme planını ertesi güne bıraktık. :)))


Pazar günü ise, Instagram ve facebook üzerinden yürüttüğümüz Kitapla Mola tur ekibimizle hem keyifli hem de müthiş eğlenceli zaman geçirdik. Aslen mottomuz; GEZMEYE GİDİYORUZ! idi. Ama fuar alanına girdiğiniz de -ve elbet tabi kitap kurdu iseniz- o havayı soluyunca kitaplara karşı koyamadık.

Bir de baktık ki poşetlerimiz önce dolmaya, sonra da ellerimizdeki poşet sayıları artmaya başlamış, farkında bile değiliz. İşte o an alabildiğine gezmeye, aklımızda olanlardan ziyade ilgimizi çeken ne varsa almaya karar verdik.

Yeppuda Kitaplık&Kitap Rüyası ve Kitap Soluğu ile yayınevlerinin stantlarını gezerken hem çalışan arkadaşlarımız ile görüştük hem de yeni yeni insanlar tanıdık. Yayınlerinden gözde kitaplarla birer ekip foto çektik. Eğlencemize eğlence kattık. XD














1 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS