SUSAN ELIZABETH PHILLIPS - WYNETTE, TEXAS SERİSİ ALINTILAR

23 Ara 2016




Biz yine harika bir tur ile geldik. Pegasus Yayınları'ndan çıkan Susan Elizabeth Phillips, bir tanecik SEP'imizin yeni kitabı TAŞ BEBEK turu bizde. 

Daha önce Chicago Serisi ile kalbimizi çalmıştı. Şimdi de yeni serisi Wynette, Texas'la karşımızda.
Taş Bebek bu yeni serimizdeki bir novella. Seri giriş kitabımız.

Taş Bebek'te, küçükken hayatın çeşitli zorluklarına göğüs germiş Fleur ve hayattaki herkese inancını kaybetmiş Jack'in yeniden yaşama tutunmaları, kalplerindeki kırgınlıkları iyileştirmelerini okuyoruz.
Biz ekip olarak kitapları çok beğendik. Ve inanıyoruz ki siz de çok seveceksiniz. :)

-----

Bookpage Dergisi tarafından "Romantik Komedi yazarlarının en değerlisi" olarak adlandırılan SEP'in mufağında bir daktilo yardımı ile yazdığı kitapları otuzun üzerinde dile çevrilmiş, birçok ülkede ise çok satanlar listesinde yer almıştır.

***

Wynette, Texas SEP'in kaleminde okuyacağımız yeni serimiz.
Ben de size bu seride çevrilmemiş kitaplardan alıntılar paylaşacağım. Aslen bu seriye başlamışız da, daha önce okurken seri detayına bakmadığım için fark etmemiştim. Pegasus Yayınları'ndan AŞK KAPIYI ÇALINCA ismiyle çevrilen What I Did For Love bu serideki dördüncü kitabımız. Biz bağımsız olarak okuyup hemen akabinde Chicago Serisi'ne geçtiğimiz için çok alakasız kalıyor ama bu seriyi okurken yeniden bir ele almak isteyebilirsiniz. :)
Bu serimizde -şu an için- iki adet novellamız var. Ve bunlardan ilki de Taş Bebek (Glitter Baby). Bunu bastıklarına göre diğer novellanın da basılacağı kanısındayım.

Dip not düşmem gerekirse, alıntılara baktığımda en merak ettiğim kitap Meg Koranda'nın kitabı olacağa benziyor. Zira çevirmemiş olsam da diğer paylaşılan alıntıları da oldukça keyifliydi ki bir de Korandalar'da ayrı bir hava var galiba. :D

Turumuzdaki diğer gönderilere erişmek için;

Cast - Chicago Serisi Tanıtım - Yorum ve Alıntılar; Yeppuda Kitaplık - Kitap Rüyası
Yorum ve Kitap Tanıtımları: Ve Mutlu Son Blog








Orijinal Adı: Giltter Baby
Edisyonu: Taş Bebek
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Pegasusu Yayınları
Sayfa Sayısı: 512
Türkiye Yayın Tarihi: 07.12.2016

"Sorun yok, Çiçek,"diye fısıldadı kaba bir ses. "Sadece benim."

                                  ***

Jake'in içindeki duvarda -sağlam olduğunu sandığı o duvarda- bir delik açmıştı ve Jake bütün duvarın yıkılacağından korktuğu için o zamandan beri tek kelime yazmamıştı.

                                   ***

Jake Koranda, Fleur için hiç tanımadığı büyük annesi kadar ölüydü.










Orijinal Adı: Fancy Pant
Edisyonu: Henüz yayımlanmadı.
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Gallery Books
Sayfa Sayısı: 495
Türkiye Yayın Tarihi: Henüz yayımlanmadı.

"Beni istiyorsan, beni kazanman gerekiyor. Ve bayım, kolay değilimdir."

                                  ***

"Tam düşündüğüm gibi, erkekler bu dünyaya benim gibi kadınları eğlendirmek için gelmiş."

                                  ***

"Bazı noktalarda insanlar ya çocukluklarındaki yarlardan kurtulmak isterler ya da sonsuza kadar sakat kalmak."









Orijinal Adı: Lady Be Good
Edisyonu: Henüz yayımlanmadı.
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Avon
Sayfa Sayısı: 384
Türkiye Yayın Tarihi: Henüz yayımlanmadı.

Parmakları yardımıyla sandalyesinden kalktı ve kollarını Kenny'nin boynuna dolayıp kucağında doğruldu. 
Kenny bir kaşını kaldırdı. "Bir şey mi kaçırdım?"
Emma, ağzına çekici olduğunu umduğu bir gülümseme yerleştirdi ve dudaklarını kıpırdatmadan konuştu. "Beni derhal öp."
"Hayır," dedi Kenny öfkeyle.
"Neden?"
"Çünkü tavırların hoşuma gitmedi."
"Özür dilerim."
Kenny bakışlarını onun dudaklarına sabitledi. "Pekâlâ, seni öpeceğim."

                                                               ***

"Başarılı yetişkinlerin küçükken nasıl kötü muamele gördüklerini dinlemekten daha kötü bir şey yok, değil mi?"










Orijinal Adı: First Lady
Edisyonu: Henüz yayımlanmadı.
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Avon
Sayfa Sayısı: 384
Türkiye Yayın Tarihi: Henüz yayımlanmadı.

"Bana dünyayı farklı şekilde gösteriyorsun. Sen, sabahları uyandığımda kalbimin karşılaştığı ilk şeysin. Uyumadan önce de aklımdan geçen son şey."

                                         ***

"Yaşadığım her an, sana baktığımda gün ışığı gibi ışıldıyorsun. Ben seni tanımadan önce yaşamıyordum. Ne istediğimi bildiğimi sanıyordum, ama hiçbir fikrim yoktu aslında. Ve sen hayatımın içine dalıp onu sonsuza kadar değiştirdin. Seni seviyorum, sana hayranım, sana tutkunum, sana tapıyorum."

                                         ***

"Senin içinde olmayı seviyorum. Ve yüzüne dokunmayı. Ve gözlerimi açtığımda bunun, senin gerçek olduğunu bilmeyi."









Orijinal Adı: What I Did For Love
Edisyonu: Aşk Kapıyı Çalınca
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 488
Türkiye Yayın Tarihi: 19.02.2010


"Seni seviyorum,"diye fısıldadı.
"Sen delisin."
"Sen de müthiş bir şeysin."
                
                ***

"Bana âşık falan olmuyorsun."
"Buna kendim de inanamıyorum. Tanrı'ya şükür henüz sadece kıyısında dolaşıyorum."

                ***

"Seninle hiçbir yere gelmiyorum."
"Göreceğiz. Senden güçlüyüm. Ve daha acımasızım. Hem de çok daha umutsuz durumdayım."











Orijinal Adı: Call Me Irresistible
Edisyonu: Henüz yayımlanmadı.
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: William Morrow
Sayfa Sayısı: 385
Türkiye Yayın Tarihi: Henüz yayımlanmadı.


"Burası Amerika. Düşünce özgürlüğümüz var!"
"Yanılıyorsun. Burası Teksas. Ve göz önünde tutulacak tek düşünce benimki."

                            ***

"Meg! Seni seviyorum! Seninle evlenmek istiyorum!"
"Çok garip," dedi duraksamadan. "Sadece altı hafta öncesine kadar bana Lucy'nin senin kalbini nasıl kırdığını anlatıyordun."
"Yanılmışım, Lucy benim kafamı kırmış."

                            ***

"Seninle olmak zor olmalı," dedi Meg. "Dışarıda Bay Mükemmel. İçerde Bay Şeytan."
"O kadar zor değil. Dünyanın geri kalanı sen kadar anlayışlı değil."














Orijinal Adı: The Great Escape
Edisyonu: Henüz yayımlanmadı.
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: William Morrow
Sayfa Sayısı: 416
Türkiye Yayın Tarihi: Henüz yayımlanmadı.


"İyi yapabildiğin ne varsa daha iyisini yap!"

                                       ***

"Bunu kabul etmekten nefret ediyorum ama bazı günler başka insanların sorunlarını duymak neşelenmeme sebep oluyor."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS