Origin || Jennifer L. Armentrout [Lux Series#4] Alıntılar Part 2

2 Eyl 2013


Origin'in alıntılarından ikinci bir parti eklemek istedim. Zira en çok talep alan konu bu. Kitap Sokağı sayfamızda alıntı paylaşımı talebi çok oluyor ben de blogda bir post daha yayımlayayım dedim.

Öncelikle ilk alıntılar postu için ; Origin || Jennifer L. Armentrout [Lux Serisi #4] Alıntılar
  Ve kitabın tarafımca yapılmış incelemesi için; Origin || Jennifer L. Armentrout [YORUM]


Gelelim alıntılarda parti 2'ye. Bundan önce küçük bir uyarı/rica -siz ne derseniz- bulunmak istiyorum. Bu blog ve Kitap Sokağı FB sayfasındaki paylaşımlar şahsıma ait olup, herhangi bir şekilde çoğaltılması paylaşılması durumunda BLOG LİNKİ verilmesini rica ederim. Bunlar için zaman ayırıyorum.Sizden de bir nebze saygı göstermenizi istiyorum...

Keyifli okumalar dilerim arkadaşlar.


Alıntı: 1

“Vay canına, Kedicik.. Aynı banyoyu paylaşıyoruz.”
“Görüyorum.” Dudaklarında küçük bir sırıtış belirdi ve gözleri parıldadı.








ALINTI: 2
"Ne.. Neden durduk?" "Daha fazla devam edemezsin, Kedicik." "Dev- Devam edebilirim." "Devam etmek istediğini biliyorum ama bu çok fazla. Opal'i ben alacağım ve seni taşıyacağım." "Hayır. Olmaz." "Kat. Lütfen." Son kelimede sesim çatlamıştı ve Kat'in gözleri kocaman açıldı. "Lütfen, bunu yapmama izin ver."



ALINTI: 3
“Bu günün tarihini biliyor musun?”  Kafamı hayır anlamında salladım. O da masanın üzerini işaret etti.
“Üzerinde bugünün takvimlerinden birisi var. Bugün ise, 19 Ağustos.
“Tanrım,” diye fısıldadım derinden sarsılmış bir şekilde. “Ben yoktum…Biz neredeyse dört aydır yoktuk.”
Deamon hiçbir şey söylemedi.
“Epey bir zaman geçtiğini biliyordum ama bu kadarı çok tuhaf. Bu kadar zaman geçtiğini hiç düşünmemiştim. Dört ay…”
“Sonsuzluk gibi geliyor, değil mi?”

“Evet, öyle.” Yatağa doğru yaklaştım. “Dört ay. Annem muhtemelen öldüğümü sanıyordur.”





ALINTI: 4

“Daemon? Gitme. Onu kurtarmanın bir yolunu bulacağız ama lütfen bizi bırakma. Lütfen.”
Sessizce ona baktım. Tutamayacağım bir söz vermezdim ve o da bunu zaten biliyordu. “Gitmek zorundayım. Biliyorsun. Onu kurtarmam gerek.”
Alt dudağı titredi. “Ya onu kurtaramazsan? Ya orada kalırsan?”
“En azından yanında olurum. Onun için orada olurum.” Dee’nin yanına doğru yürüdüm ve iki elimle yanaklarını kavradım. Göz yaşları parmaklarım boyunca aşağı akıyordu.Onu ağlattığım için kendimden nefret ediyordum ama Kat’e ne olduğunu bilememekten daha çok nefret ediyordum.“Merak etme, Dee. Burada benden bahsediyoruz.Benim çıkacak olan herhangi bir sorundan kurtulabileceğimi sen de pekâlâ biliyorsun. Ve Kat’i oradan çıkaracağımı da.”
Bu dünyadaki hiçbir şey beni durduramaz.




ALINTI: 5

“Korkuyor musun?”
Deamon yavaşça güldü. “Ben mi?! Hayır.”
“Korkmak için fazla mükemmelsin?”
“Çabuk öğreniyorsun. Seninle gurur duyuyorum.”
“Üzgünüm,” diye mırıldandı…
“Yalan söyledim.” 
“Neyle ilgili? Benimle gurur duymanla ilgili mi?” Alay ettim.
“Hayır. Seninle daima gurur duyuyorum, Kedicik.”
Titrek bir nefes verdi. “Bunca zaman onların elindeydin ve nerede olduğu bilememek beni dehşete düşürüyordu.Seni bir daha asla görüp, sarılamayacağımı düşünmek korkudan aklımı kaybetmeme sebep oluyordu. Ve seni ne zaman göreceğimi bilememek? Güzel yüzünü tekrar göremeyip, gülüşünü bir daha asla duyamayacağımdan korkuyordum. Yan, evet. Yalan söyledim.Korkmuştum. Hâlâ yalan söylüyorum.”
“Deamon…”




ALINTI: 6

“Seni seviyorum, Kedicik.”
Bir başka derin, yakıcı öpücük içimi kavurdu. “Ve, sana, seni ne kadar çok sevdiğimi göstereceğim.”






ALINTI: 7
“Sana bi’ şey sorabilir miyim?”
“Tabi. Her şeyi sorabilirsin.”
“Annem- o nasıl?”
Dee bir an yanıt vermedi. “Gerçeği mi istiyorsun yoksa içini rahatlatmamı mı?”
“O kadar kötü, yani?”  Gözlerim doldu ve hızla yüzümü çevirdim.
“Bunun cevabını sen de biliyorsun.”





ALINTI: 8
“Bunu kolay yolla halledebiliriz veyahut zorla?”
Deamon başını ona doğru çevirdi. “Sizin için mi zor bizim için ?”
“Senin için. Ve Kat’i için.”
Nancy cesur veya aptal bir hareketle öne bir adım attı. “Seni her zaman engelleyebiliriz. Ya da bunu hemen şimdi yaparız ve siz de kurtulursunuz.Seçim sizin.”


ALINTI: 9

Archer’ın sesi kafamın içini doldurdu. Gözlerini kapat ve sana söylediğim zaman derin bir nefes al.
Neşterin soğuk kenarı sağ taraftaki kürek kemiğimden aşağı indi.
Katy derin nefes al.
Ağzımı açtım.Derin nefes alamadım. Yapamadım. Çığlık attım.



ALINTI: 10

O güzeldi ve ben ona böyle umutsuzca âşıktım. -Deamon Black




23 yorum:

  1. Ahh Deamon a ve katy e çok üzülüyorum. ..çıkmasını dört gözle bekliyorum. .alıntılar için çok teşekkürler. .:-D

    YanıtlaSil
  2. Ben de çıkınca tekrar okumak için dört gözle hatta daha da fazla bir hasretle bekliyorum. =))

    YanıtlaSil
  3. umutsuz durumdayım. bi kitap karakterine aşık oldum.çaresizim dostlaaar

    YanıtlaSil
  4. Rüya Sera Polat2 Eylül 2013 21:00

    galiba meraktan çatlayacağım :DD o kadar merak ediyorum ki akşamları rüyamda neler olabileceğini düşünüyorum ama meğer yanına bile yaklaşamamışım

    YanıtlaSil
  5. ohaaa ya çıksın artık şu kitap delircem !!! :D

    YanıtlaSil
  6. Ahahha! Benim haremi görsen sen :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de devamı çıkmazsa delirece'm. =)

    YanıtlaSil
  8. Kitaptaki tempo o kadar yoğun ki, yanına bile yaklaşamaz düşündüğün şeyler.. =)

    YanıtlaSil
  9. Bende rüya arkadaşımız gibi geceleri neler olabilir diye düşünüyorum ve artık çıkmazsa deliriceğimide biliyorum
    LÜTFEN BİRAZ ACIYIN BİZEEE!!

    YanıtlaSil
  10. Kitap çıkmadan ben kafayı yicem ya! O değil de originden sonra diğer kitabı nasıl beklicem? Sonu Opal gibi soluk kesen bi yerde biterse kalp krizi geçirebilirim :/ N'oluuur çıkarın artık şu origin'i gözüme uyku girmiyo yaa!!

    YanıtlaSil
  11. Merve Elanur Yılmaz8 Eylül 2013 23:29

    Ne zaman Çıkıcak acaba Origin tam olarak beklemekten sıkıldım merakdan ölücem :(

    YanıtlaSil
  12. bir şey diyececeğim siz kitaptaki kahramanların burçlarını hiç merak ettiniz mi bence deamon akrep dee balık katy de başak ama sizin yorumlarınızda önemli benim için neden mi araştırıyorum sadece merak işte :)

    YanıtlaSil
  13. DeX çevirinin bitmek üzre olduğunu duyurmuştu :D dırırıdım dım :D

    YanıtlaSil
  14. Selin Karakuş11 Eylül 2013 18:47

    Offf uyuyamıyorum DEX'e küfürler edip duruyorum.

    YanıtlaSil
  15. İyi ama DEX kitabı çeviriye aldı zaten. Daha ne kadar ilgili ve hızlı olabilir ki Selin ? Diğer yayımcıların bir çoğu bırak peşpeşe çıkarmasını araya 1-2 sene atıyorlar. O kadar beklediğini düşünsene. En azından DEX'te sadece çeviri ve edisyondan kaynaklı birkaç aylık bir -iş süreci- gecikmesi yaşıyoruz. Bununda daha makulü olmaz. Çeviren insanında çeviri dışında işleri var. Elinden geldiğince de hızlı çevirdiğine eminim. =)))

    YanıtlaSil
  16. O güzeldi ve ben ona böyle umutsuzca âşıktım. -Deamon Black

    ahhhhhhhhhhh eridim bittim :)) bir an önce çıkar umarımm

    YanıtlaSil
  17. Ama Dee ve Deamon ikiz ayni gün dogmuslar.

    YanıtlaSil
  18. yaaa dorduncu kıtap turkye ye geldı mıkı okudunuz mu nasııl okudunuz nerden veya hangı sıteden aldınız lutfen bızlerıde bılgılendırın. uzuncza bır suredır ınternetten takıp ettıgım kadarıyla kıtabın bu gun turkıye ye gelmıs olması gerekımıyor muydu ben mı yanlıs bılıyorum anlmadım lutfen bılgılendırme yapıın

    YanıtlaSil
  19. Kitabi okudum muthis ya

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS