İlk Öpücüğün Büyüsü || Jennifer Probst [Yorum]

13 Ağu 2013


İlk Öpücüğün Büyüsü
Orijinal Adı: The Marriage Bargain
Edisyonu: İlk Öpücüğün Büyüsü
Bağlı Olduğu Seri: The Marriage to a Billionaire# 1
Yazar: Jennifer Probst
Yayınevi: Nemesis Kitap
Goodreads Puanı: 3,80

İnceleme Linkleri: Goodreads || Amazon

Bazı anlar büyülüdür. Herkesin o anla ilgili bir hayali vardır. İlk öpücük, ilk evlilik teklifi, evet denen o an...Alexa için bu anların hiçbiri hayal ettiği gibi gerçekleşmemişti ve bunun tek bir nedeni vardı: Nick.Daha lisedeyken onu öpen ilk erkek Nick olmuştu. Yıllar sonra karşılaştıklarında aniden evlenme teklif eden de Nick'ti. Tabii söz konusu Alexa olduğunda, bunun, birbirini seven iki insanın yapacağı türden 'normal' bir evlilik olması beklenemezdi. Aralarında bir anlaşma yapacaklardı. Bu anlaşma bittiğinde yollarını sessizce ayıracaklardı. İkisinin de bu sahte evlilikle elde edeceği bazı şeyler vardı. Bunlar için birbirlerine bir yıl katlanacaklardı. Katlanabilirlerse..


Whou! İşte bana panzehir olan ve işte uzun-epey uzun-bir aradan sonra kitap yorumum. Ne zamandır, ne okuduğum kitaplardan tat alabiliyorum ne de yorum yapmak için bir isteğim var. Okuduğum kitapların bazılarını okuyup geçtim. Yorumlarını da üşendiğimden yazmadım. Bazıları değmiyordu zaten. Ama bu kitabın yorumunu yapmam gerek. Zira kitabın bana yaşattığı durumu tek bir cümleyle özetlersem; "İyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş." demem yeterli olur.
Pazar günü yaptığımız bir gezintide hiçbir beklentim olmadan öylesin, kitapçıya girmişken eli boş çıkmamak adına almış olduğum İlk Öpücüğün Büyüsü bana tam bir ilaç gibi geldi. Bu yüzden de kitabı yorumsuz bırakmak bu kitaba yakışmaz dedim.

Aslında öyle ahım şahım bir konusu/kurgusu yok ama yazarın harika -hatta bana göre  muhteşem- bir kalemi olduğu için kitap okurken resmen akıyor. *tabikısacıkolmasınınbunlaalakasıyok XD*
Yazarın anlatımını cidden çok beğendim hatta ikinci kitaptan küçük bir merakla kitabı sonlandırdığı için ikinciye bakmayı düşünüyorum. Çünkü ileri ki kitapların nasıl olacağını cidden merak ettim.Tek şikayetim kitabın kısa olmasından ötürü konunu çabuk sonlanması oldu. Onun dışında keyifle okudum.Hem aşkı hem de komedi ögelerini çok iyi vermiş yazar. Tavsiye ederim.



Konumuza gelecek olursam; klasik çocukluk arkadaşı olan ama birbirlerinden ancak bir kedi ve köpeğin hazzettiği kadar hazzeden Alexa ve Nick'in yıllar sonra tekrar karşı karşıya gelmesini ve 13 yıl önceki bir öpücüğün, derinlere gömülse de hiç unutulmadığı o anları gün yüzüne çıkarmasıyla başlıyor.
Kızımız Alexa diğer kızlara oranla tam bir inek ! Kitap kurdu, kendi kitapçısı var. Okumayı, şiir yazmayı ve soyut resimler yapmayı seven kendi halinde bir tip. Ve ayrıca da çok tutkulu bir genç kadın.. Nick ise, aile sevgisinden mahrum büyümüş, sevgiye ve aile bağlarına inanmayan, sert kabuğunun arkasında çok iyi bir yüreğe sahip bir genç adam. Nick ve Alexa küçüklüklerinden beri birbirlerini tanıyorlar ama Nick için Alexa kız kardeşi Maggie'den farksız veyahut öyle görmeyi tercih ediyor. XD 13 yıl önce sık sık yaptığı gibi bir gün yine Alexa'yı kızdırmaya çalışırken arlarında bir inatlaşma oluyor ve dostumuz kızın ilk öpücüğünü bu sayede alıyor. Ama bu ilk öpücük aşk öpücüğü olmadığı için de Alexa'yla bir de alay edince yıllar sonra olacakların ilk temelini atmış oluyorlar.

Günümüze gelirsem Alexa ailesinin evini ipotekten kurtarmak için en kısa yoldan para edinmenin zengin bir kocayla evlenmek olduğunu düşünüyor. Hatta bu kısımlarda bir de doğa anaya kocasında aradığı özellikleri sıraladığı bir liste yazı göndermesiyle beni yerlere yatırıyor. Gerçi kitabın birçok kısmı böyle komik ama listede yer alanlar kesinlikle inanılmaz :D Sonra efendim, kızımız bu durumuna çözüm aradığı sırada Nick'te, Earl amcasının kendisine bıraktığı şirketi devralabilmek için en kısa zamanda evlenmesi ve bir yılda evli kalmak zorunda olacağı için kendisiyle sadece iş ilişkisi yürütecek ve bir yıl sonra arkasına bile bakmayacak bir eş aramaktadır.

Eh, bu iki inatçı keçinin ortak iletişimleri olan Mag durumları öğrendiğinde ise, her ikisine de harika bir öneri sunar. Ama ! Ama ! Ne Nick ne de Alexa bu öneriye balıklama atlar zira çiftimiz AK ve KARA tabirinin en canlı örnekleri olarak yaşıyorlar. Ne tuttukları takımlar uyuşuyor ne istedikleri gelecek. Biri çocuk ister diğeri sevgisiz bir ilişki, birisi hayvan sever diğer halısını hayvandan daha çok sever. :D Neyse. Mecburiyetin gözünü seveyim ben. Yapacak bi'şeyleri olmadığını anlayınca mecburen birbirlerine katlanmayı kabul ediyorlar.Bunun üzerine de çiftimiz bir yıl sürecek bir evlilik anlaşmasıyla hayatlarını bağlarlar. Ama ve lakin Ama gelin görün ki 13 yıl önceki şeyler unutulmamıştır. Evlendikleri andan itibaren zaten hatları koparıyorlar. Aslında biraz daha çekişmeli olsaydı kitap daha tatlı olurdu ama yazar yine de her şeyden dozunda vermiş.Uzun lafın kısası bu kitabı öneriyorum. Okuyun. :D


İlk Öpücüğün Büyüsü||Jennifer Probst
İlk Öpücüğün Büyüsü||Jennifer Probst


MY RATING: 4




10 yorum:

  1. hey ebru bu kitabın alıntılarını falan da okudum çok güzel.. inanılmaz merak ediyorum..
    yalnız bana bir Kore filmini hatırlattı (:

    YanıtlaSil
  2. hangi kore filmi oldugunu söyler misin izlemek isterim

    YanıtlaSil
  3. gül merhabaa
    şu an hatırlayamıyorum ama eve geçince arşivime bakarımm (:

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabı da sepetime ekledim. Yazdıklarına göre güzele benziyor :) Şu anda bende aynı durumu yaşıyorum. çok severek okuduğum seriler bile beni sarmamaya başladı. Umarım bu kitabı severim :) Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  5. Güzel kitaptı. Özellikle de eğlence bakımından. Ben bunun ikincisini de okudum ve ondan da keyif aldım ama bunun yeri ayrı :D

    YanıtlaSil
  6. tamam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Romantik komedi türünü seven herkesin kalbini fethedecek bir kitap. Yazarın dili, anlatımı açık ve akıcı.

    YanıtlaSil
  8. Ben serinin ikincisini de okudum ama bu daha güzeldi. :D

    YanıtlaSil
  9. güll ben geçen gün baktım şöyle bir ama o kadar çok film var ki bulamadım yaa off :/

    YanıtlaSil
  10. sağlık olsun :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS