Diabolik Lovers || Anime Tanıtım

1 Ağu 2013


Orjinal Adı: Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~
İngilizce Adı: Diabolik Lovers
Türkçe Adı: Şeytani Âşıklar
Kategori: TV Serisi
Türü: Fantastik, Harem, Paranormal, Vampir, Doğaüstü
Bölüm Sayısı: Bilinmiyor
Statü: Henüz Çıkmadı.
Çıkış Tarihi: 11 Ekim 2013 (Tahmini)

İnceleme Linkleri: MyAnimeList || Anime News Network

Off! Ben bunu nasıl görmemişim bilmiyorum. Bugün tesadüf eseri PV'sine denk geldim ve hemen incelemeye giriştim. Kesinilikle de izleyeceğim. İzleyeceklerime derhal ekledim. Mangasına da bakarım belki. Daha ilk ciltte 12. bölüm yayımlanmış. Devam ettiği için nereye kadar gider bilmiyorum ama animesi kesin takibimde olacak.Bu ara animelerde Harem türü fazla mı revaçta bana mı öyle geliyor. Resmen çıkan animelerin bir çoğu-tutulanları hep Harem türündeler.Beni bu animeye asıl çeken seiyuu'lardna Hikaru Midorikawa ! Animede Sakamaki Ayato'ya sesiyle can verecek bu seiyuu daha önce Hakushaku to Yosei'de Kont'um canım Edgar'ıma da hayat vermişti. Bakalım bu nasıl birşey olacak. Merakla Ekim'i bekliyoruz.

Konusu:

Diabolik Lovers, aynı ismi taşıdığı Diabolik Lovers More Blood isimli 2012 yapımı bir Playstation oyunundan uyarlama yapılacak animelerden birisi.Çıkış tarihi henüz netleşmemiş olmasına rağmen animenin yayımlanan PV'leri çok ilgi çektiği için daha şimdiden birçok anime sever tarafından izleneceklerde yerini aldı.
Animemizin genel olarak konusu, Komori Yui daima sıradan bir lise öğrencisi gibi görünmesine karşın, gerçek şu ki kendisine tuhaf, doğaüstü olaylarla olan bir çocuktur.

Ancak, bu sıradışı yaşamını başkalarına yansıtmak istemediği için her zaman normal bir çocuk figürü sergiler.Lisenin ikinci yılında, Yui'nin babası başka bir şehirde çalışmak için evden ayrılır ve babasının ayrılışı yüzünden Yui, pahalı ve ünlü bir gece okuluna kaydını aldırmak mecburiyetinde kalır. Bu okuldaki öğrenciler arasında vampirlerinde varolduğuna dair söylentiler dolaşmaktadır.Ve, daha da garibi, Yui herkesin "Perili Ev" dediği bir evde tam anlamıyla insan olmayan 6 erkek kardeşle beraber yaşamak zorunda kalır.

Anime PV'ler;



8 yorum:

  1. Bunu da izleriz biz ya ;) Sonra da beyin havalardaaaa.... Ahahah =D

    YanıtlaSil
  2. Vampiy olduğu sürece izlenir kızım. Hem o kızıl kafa benim XD Virmem. Onu Hikaru seslendirmiş XD

    YanıtlaSil
  3. Ahahah =D Benim gözüm şu şapkalı da kaldı. Manga'da da fena ötesiydi zaten ama çizimi çoh iyi ;) Yane, vampir olsun bizim olsun <3

    YanıtlaSil
  4. VK üstüne vampir animesi gelemiyor benim gözümde ama bakalım bunlar ne olacak :D

    YanıtlaSil
  5. Cidden, o kadar vampirli anime var ama en iyisi VK. Daha iyisi çıkmadı daha. Umarım bunlar o kadar iyi olamasalar da izlettirirler en azından ;)

    YanıtlaSil
  6. Benim bundan umudum var kuzu. Tuttum bunu :D

    YanıtlaSil
  7. Böyle diyon diyon ama tüm uyarılarıma rağmen Amnesia gibi olunca da karalar bağlıyorsun kuzu =D Bare bunda yapma, bunu baştan kabullen o zaman XD

    YanıtlaSil
  8. Bu vampiy kızım bunu hepsi yer :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS