"Sanırım kalbim durdu!" Opal || Jennifer L. Armentrout[Yorum]

8 Tem 2013

"Sanırım kalbim duracak.."



Orjinal Adı: Opal
Edisyonu: Opal
Bağlı Olduğu Seri: Lux Serisi #3
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: Dex Yayınları
Tür: YA, Genç Yetişkin, Paranormal,Paranormal Romance
GR Puanı: 4,49

İncelem Linkleri: Goodreads||Amazon
Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon’a direnmekten vazgeçtim çünkü, off… ona çılgınlar gibi âşığım.Daemon’ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı.Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki… şey… ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki… Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.


Yorumdan önce seriyi bilmeyenler için serinin ilk iki kitabının yorumlarına bir göz atıp fikir edinmenizi öneriyorum. Okumadıysanız, daha fazla geciktirmeyin. :D
Lux Serisi 1- OBSİDİYEN
Lux Serisi 2- ONİKS

VE, OPAL..
Resmen kalbim durdu! Siz sevgili arkadaşlara ilk söyleyebileceğim şey; kitabın üzerindeki "Sanırım kalbim duracak.." sloganını bir uyarı ibaresiymiş gibi göz önüne alarak okumaya başlamanızdır. Neden mi ? İnanın kitabın sonlarına doğru kalbinizin durması işten bile değil ! Tanrım, hâlâ o sonunda olanlar bir hayal gibi geliyor. Jen, ne yaptın sen böyle yahu ?! Nasıl bir final verdi bu kitap ? Ben şimdi Origin'i nasıl bekleyeceğim/ nasıl bekleyeceğiz ? Hangi okurun kalbi kaldıracak o sonu ?? T_T Daha bu şekilde birçok soru sıralayabilirim ama yine de derdimi anlatmaya yetmez.Kendimi şanslı saydığım tek bir nokta var. O da şu ki ben bu kitabı orijinalde okumadım.Beklettim. Ve çok şükür Origin'in çıkmasına -en azından yurtdışında çıkmasına- bir kaç ay kala okudum ve -her ne kadar bu bile fazla olsa da- Ağustos'a kadar dayanabileceğimi umuyorum.
Yok, bu kadının Richelle Mead'le beraber bir tastan yemek yediklerini düşünmeye başladım iyice. Ne bu ya! Önce TANRI(Deity)'da bir final verdi ve öldürdü beni. Şimdi de OPAL! Yapılır mı bu ? U_U
Kitaba gelirsek, nasıl yorumlayacağım bilemiyorum ki. Çok fena bitti. Ben de bittim.Ne desem boş. O Deamon ve Kat'in son sahnedeki halleri sanki canlandılar da gözümün önünde cereyan etmiş bir sahneyi izledim gibi hissederek okumamı sağladılar.Etkisini atamıyorum üzerimden, atamayacağım da..Origin'in nasıl bir ses getireceğini buradan anlayabilirsiniz artık.Origin demişken, eğer kitabımızın konusunu hâlâ okumamdıysanız; ORIGIN, Cover Reveal [Kapak Tanıtım] yazımdaki konudan Opal'dan sonra nasıl bir kitap bizi bekliyor, biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.Neyse.

Oniks'in sonunda Daemon'ın Katy'yi Will'in tuzağından kurtardıktan sonra eve döndüğünde -bir anda- karşısında kardeşi Dawson'ı bulmasıyla kitabımız oldukça etkileyici bir son yapmıştı. -Opal'ın yanında halt etmiş o ayrı mevzu- Opal'da ise Dawson'ın dönüşü ve Kat'in yaşadıklarını üzerinden henüz bir hafta geçmiş geçmemiş olaylara başlıyoruz.
Öküzümüz yine aynı, öküz yani ama..Bir aması var işte. Hiçbir değişiklik yok demek isterdim, fakat bir nebze yumuşama var. Ne gibi dediğinizi hatta inanmadığınızı duyar gibiyim.Şöyle ki, tam olmasa bile romantiğe bağladığını söyleyebilirim.Romantik Daemon'ı da görmeniz lazım hani. :D Öküz halini hiç aratmıyor.Neyse konuyu dağıtmayalım.

Daemon Kat'in yaşadıklarından sonra onun üstüne daha bir düşer olmuş. Mümkün mertebe her şeyden korumaya çalışıyor. Kim/Ne olursa olsun. Dawsoındaki bağı gördükçe Beth'i özlüyor -haliyle-.Ve her geçen günle artan bu özlemine birgün Blake'in -eceline susadığından olsa gerek- geri  gelmesiyle çare bulduğunu düşünmek gibi aptalca bir fikre kapılıyor.. Zira Blake'in Daemon ve Kat'e bir teklifi var! Onların kendisine yardım etemsine karşılık Beth'e ulaşabilmelerini sağlayacaktır.Peki bu haine kim inanır? Hiç kimse. Ama elden birşey gelmeyince de köprüyü geçene kadar muhabbeti olsun diyorlar.
Tabi Daemon hâlâ tetikte ve sevgili çiftimiz bir yandan Blake'le uğraşırken bir yanda da Beth'i kurtarmak için Weather Dağı'nda düzenleyecekleri operasyona karşı Oniks'i bloke edecek bir yol arıyorlar. Derken kendilerince ürettikleri bir çözümle Oniks tüm Luxenler için sorun olmaktan çıkıyor.
Fakat bu, bütün sorunların daha başı. Asıl felâket bundan sonra geliyor ve Daemon'ın en büyük korkusu gerçek oluyor. Neler olduğuna değinmek isterdim ama okumamlısınız. Zira iliklerime kadar hissettim o sahneleri. Evet, böyle bir cadılık yapıyor ve sizinde benim gibi o sahnelerde yürekleriniz parça parça olurken okumanızı istiyorum.



MY RATING: 5



OPAL|| Jennifer L. Armentrout
OPAL|| Jennifer L. Armentrout







7 yorum:

  1. yaaa nolur biri bana bu serinin sıralamasını söyleyebilir miiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Obsidiyen -oniks-opal ondan sonrada origin var

    YanıtlaSil
  3. çççookkk teşekkür ederim simgeee :)

    YanıtlaSil
  4. yaaa bu yetişkin edebiyatı değil di mi??
    öyleyse okumak zor çünkü :/
    neyse bugün üşenmezsem gideyim bir kitapçıya :)

    YanıtlaSil
  5. Yok kuzum genç yetişkin. Ama esprili ve fantastik bir kurgu :D

    YanıtlaSil
  6. okkk o zaman ekledim listeye :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS