Opal / Jennifer L. Armentrout [Yorum]

7 Tem 2013




Opal.... Oniks'den sonra soluğumu tutup da beklediğim, Lux serisinin üçüncü kitabı... Sen nasıl bir şeydin öyle ? Ne güzel, muhteşem, harika ötesi bir kitaptın ! Nefesimi tuttum da okudum. Her bölüm de bir olay her sayfada bir kahkaha... Okurken öküzüMMM sağ olsun yüzümden gülümsemem hiç eksik olmadı.

Ve Opal'i okurken yemin ederim isyan ettim. Neden, neden karakterler kitaptan çıkıp bana gelemiyor ! Neden 'benim karakterim' olamıyor !!!! Neden o benim olamıyor ? Ah Daemon! Ah öküzüm! Sen olduktan sonra elektrikler kesildiğinde fenere ne gerek var ! Sen olduktan sonra yiyeceğe, suya, havaya ne gerek var! Aaaahhh aaaah!!!! :'( :-) :-)

Kitapta neler oldu diyenlere; Katy, yani bizim öküzün Kediciği ile Daemon sonunda sevgili oldular. Daemon'un her ne kadar o şişkin egosunda hiç bir eksilme olmasa da pek bir romantik. Ağzımı açık bıraktı onun bu halleri diyebilirim. :-) 




Tabi kitapta anlatılan tek şey o aşk havaları değil. Oniks'ten hatırlarsınız Dawson geri dönmüştü. Onunla beraber Beth'i kurtarmanın yollarını denerlerken bir de Will ve Blake derdiyle de uğraşıyor ki Savunma Bakanlığı'nı hesaba katmıyorum bile. Anlayacağınız kitap dur durak bilmeden ilerliyor. Büyük risklere giriyorlar. Kimseye güvenemedikleri halde iş birliği yapmak zorunda oldukları biri öyle bir ihanete uğratıyor ki...
 Kitabın sonunda dumur olmuş bir vaziyette kitap elinde kalakalıyorsun ! İsyan ediyorsun !







Şuan ki halimi merak edenler, Origin diye bas bas bağırıyorum!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS