Falling into You || Jasinda Wilder [Kitap Tanıtım&Alıntılar]

10 Tem 2013



Falling into You





Her zaman Colton Calloway’e âşık değildim ben; ik önce, onun küçük kardeşi Kyle’a âşıktım.Kyle benim ilk gerçek aşkımdı, her anlamda ilkimdi.
Sonra, fırtınalı bir Ağustos gecesinde o, öldü ve onunla beraber bende öldüm.Colton bana nasıl yaşayacağımı öğretmedi.Acımı dindirmedi.Hiçbir şeyi iyileştirmedi. O bana, nasıl acı çekeceğimi, nasıl iyi olunamayacağını ve sonunda da nasıl rahatlayacağımı öğretti.








ALINTI: 1

"Son hatırladığım şey Kyle'ın ölmüş olduğuydu. Kyle ölmüştü. O, beni kurtarmıştı ve şimdi kendisi ölüydü.Parçalanmış bir kalpten kopan hıçkırıklar yankılandı, yankılandı." 

*******

ALINTI: 2

O bana her şey düzelecek demedi.Beni kucağına çekmeye çalışmadı.O, elini omzuma koydu ve yanımda sessizce durdu.

*******



ALINTI: 3

“Nell, bana bak.”
“ Peki, tamam bana bakma ama beni dinle.” Nell kafasını salladı ve pazılarımı daha sonra çürükler oluşacak şekilde sıkıca kavradı.
“Sorun değil,” diyorum ona. Bu sözüm dikkatini çekiyor; beklediği bu değildi. “İyi olmak zorunda değilsin.”
“Benden ne istiyorsun?” Sesi pürüzlü, çaresiz.
“Senin kendine incinmek için izin vermeni istiyorum. Kendine acı çekmek için müsaade et.”
Yine başını salladı. “Yapamam. Eğer kendime acı çekmek için izin verirsem, bu bir daha asla durmayacak.
“Evet, duracak.”
“Hayır, durmayacak. Durmayacak. Çok fazla acı var.” Titreyerek hızla nefes aldı ve şiddetle inkâr edercesine kafasını salladı.

*******

ALINTI: 4

“Kahretsin, Nell. Neden ?”
Sesimi geri kazandım. Onun kelimelerindeki elle tutulur acı,  kendimi değil de onu kesmişçesine gibiydi ve bunu yatıştırmak istedim. Tuhaf. Benim kesiğimden onun duyduğu acıyı dindirmek istiyordum.
“Yapamam,” diye fısıldadım... “Bu çok fazla. O öldü ve geri gelmeyecek. Benim suçum veya değil.. o öldü. Öldü. Kemikleri ahşap bir kutuda, hafızadan siliniyor.Hiçbir şey bu acıya merhem olamaz. Zaman bile.”
“Biliyorum.”
“Bilmiyorsun.Orada değildin. Kafamın içinde değilsin. Bilmiyorsun.”
“O benim küçük kardeşimdi, Nell.” Sesi neredeyse benimki gibi acı dolu çıkıyordu.     


*******


ALINTI: 5


“Bu bir Colt orijinali. Herkes duymak istiyor mu?”
“Evet,” diye bağırıyorum mikrofona ondan sonra herkesle beraber alkışlıyorum.Benim bunu duymak istediğimi bildiği için bana gülümsüyor.

“O halde, sanırım çalacağım.” Derin bir nefes alıp verdi. “Pekâlâ, tamam. Bu şarkının adı “Sana akıyorum” ve bu şarkı buradaki Nell için. Bu bir tür aşk şarkısı ama kimseye söylemeyin.Ne de olsa korumam gereken bir sert çocuk imajım var.”

*******

ALINTI: 6

“Ben sana sadece âşık olmuyorum, Nell. Ben sana akıyorum.Sen bir okyanussun ve ben düşüyorum, senin derinliklerinde boğuluyorum.”

*******

ALINTI: 7

"Ama Colton’la böyle anlar? Her şeyi katlanabilir hale getiriyor.O, beni düzeltmedi, iyileştirmedi. O sadece yaşamı değerli kıldı. O bana nefes almayı hatırlattı, tekrar nasıl gülümseyeceğimi gösterdi.O beni öptü ve ben acımı unuttum, o acı duyguları silmek için kendime zarar verme dürtümü unuttum.



Hiç yorum yok:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS