Kapaklar&Modelleri Part# 4

14 Haz 2013


Ve, işte Part #4 bölümü de geldi. Bu yayını yapmaya bayılıyorum. Ben araştırıp, bulurken eğleniyorum.Sizin görüşlerinizi aldığımda ise daha da keyifleniyorum. Her ne kadar ülkemizde tek resim üzerinde çalışmalar tercih ediliyor olsa da ben kapağı gösteren şeyin -özellikle historical ve paranormallerde- farklı resimlerden oluşan kombinasyonlar olduğuna inanıyorum. Öyle ki resimleri bir araya getirdiğinizde ortaya çıkan yeni görüntü size bambaşka şeyler ifade ediyor. Fakat yayımcılarında kendilerine göre bir maliyet politikası olduğu için genel olarak tek resim çalışıyorlar. Bazıları tek bir resimle inanılmaz sonuçlar alırken bazıları da sadece üzerine kitabın adını yazıp geçiyor. U_U

Neyse. Konuyu dağıtmaya gerek yok. Tek resim çalışmasalar benim de o kapaktaki görselleri bulmam epey zor olurdu.Bu da bu konuyu asla işleyemeyeceğim anlamına gelebilirdi. Benim işime geliyor diyelim. xD

Ve, bu haftanın kapaklarını görelim bakalım.

Daha önceki partlar için;

 Part 1
Part 2
Part 3




Gece Yarısı Tuzağı / Lara Adrian
Bu çiftimizin elimde bir kaç farklı kapağı ve
yurt dışında kendi aralarında pişti olan halleri de 
mevcut. Çok revaçta bir çift bunlarda.

Kırık Kalpler Nehri / Tricia Mills
Bu  kapağı bulmam hiç kolay olmadı.Bu kitabı 
Kilerdeki indirimler sırasında görmüştüm.Oradan aklımda 
model olarak kalmış.Ama ismini hatırlamıyorum.
İnanın bulana kadar bütün Artemis kitaplarını inceledim. :D


Kan Yangını / Susan Sizemore
Nemesis'in seçtiği en saçma kapak resmi.
Bunu seçtikleri gün aynı anda Epsilon'da Kara Büyü için
bu görselle kapağı yayımlamıştı. Birbirlerine pişti oldular.
Ama Nemesis değiştirmedi, Epsilon değiştirdi. :))

Bazı Kızlar Isırır/ Chole Noel
Kızımız güzel bir manken.Birkaç pozunu 
daha gördüm. Afet gibi hatun. Bu kapağa da
çok güzel uymuş.Sevdiğim bir kapaktır.


Kötünün Ölüsü/ Charlaine Harris
Laf yok ! Kız resmen kapakla bütünleşmiş. :D



Beni Aşka İnandıır/ Julianne MacLean
Model tam bir felaket. Bu pozu yine en iyisi.
İçlerinde sabahlık/gecelik benzeri bir hali var ki,
içler acısı.Gören bir daha bakmaz. xD


Tılsımlı Prenses / G.Garson Levine
Basitliğine yorum yapmaya gerek var mı ?


Fettan /Lillian  Larkin
Bu kapak aslında orjinal ama ben yine de
bulmuşken model resmini paylaşmak istedim. 
Birkaç pozu daha mevcut. Koltuğa yayılmış hallerde. :D


Ambrosia Laneti/ M.R Yalçınkaya
Ve benim için günün incisi. 
Kapak her ne kadar tek resimden yapılsa bile
orjinal resim çekim değil. Bildiğiniz tasarım. 


Aşk Hırsızı/Sabrina Jeffries
Resmin orijinalinin aslında bir paranormal öğe olduğunu 
söylesem  şaşırır mıydınız? Bizim kapaktan bakınca
bir kadın olarak dursa da orj. görsel aslında paranormal.=)



Bu günlük de bu kadar. Tekrar belirtmek isterim ki, kapak görselleri tamamen orjinal halindedir.Herhangi bir yöntemle kapaklar üzerinden isim silme yapmıyorum.Hoş yapılmaz mı ? Yapılır tabi ki. Ama bu orjinal hallerindeki kadar usta bir görüntü için bayağı uğraşmak gerek :D


8 yorum:

  1. Sen bunları nereden buluyorsun o_O Yarın tur afişi için orijinal resmi bulmam gerekirse ilk sana gelicem =D

    YanıtlaSil
  2. Kolay olmuyor ama buluyorum. :D Gel gel beklerim.

    YanıtlaSil
  3. işi gücü yok yavrumun neler ile uğraşıyor kıyamam (: son kapaktan tiksiniyorum bu arada ve ellerine sağlık :):)

    YanıtlaSil
  4. Kız aslında yakından görsen kızın saçında toka sandığım şey meğersem ağaç dalıymış be. Aşağıda eteğinin çevresinde de mevcut.Etekten eklemişler. :D

    YanıtlaSil
  5. ağaç dalı mı (: resmi göndersene incelemem lazım ben toka sanmıştım saçaklı (: Benim biricik öküzüm kitap aleminden ve uzaylılar aleminden biricik kocam Deamon'ım Black'imin kapağını canlandıran Pepe çiftinin kapakları için ayrı post yapcan demi =) yirim :=)

    YanıtlaSil
  6. Canım eline sağlık :)) Çook beğenerek takip ettiğim bir post. Bazı ızlar ısırıra çok şaşırdım ama kapak göreseli çok güzel omuş :)

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim canım. Araştırıp eğlenirken sizleri de sevindirmek çok hoşuma gidiyor. =)

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS