Wait For You || Jennifer L. Armentrout - Alıntılar

30 May 2013





Ülkemizde Dex Yayınları'ndan çıkan YA kitaplarıyla(Melez Sözleşmeleri ve Lüx Serisi) tanıdığımz Jennifer L.Armentrout'un New Adult türündeki bu romanı DEX'in yeni kolu DEXPLUS markasıyla çok yakında bizlerle olacak.Yazar bu türdeki yetişkin kitaplarında diğer ismi olan J.Lynn'i kullanıyor.Bu kitabında da her iki ismini de görebilirsiniz. Kitap yurt dışında oldukça beğenilen ve ilgli gören bir kitap. Geçmişinde yaşadığı bir olaydan kaçmak ve yeni bir hayata başlamak isteyen genç bir kızın, yolu yakışıklı ama bir o kadar da tehlikeli bir gençle kesiştiğinde yaşadıkları olayları anlatıyor. Henüz kitabı okumadım. Çıkmasını bekliyorum açıkçası. Ama  popüler ve okunası bir kitap olduğu ortada :D



Cam'in göğsüne doğru uzandım, başımı geri yasladım ve yanak çukuruna eriştim.
Ağzını tutup benimkine yaklaştırdım ve onu yavaşça öptüm. "Teşekkür ederim."
Dudaklarının bir köşesi yukarı doğru kıvrıldı."Ne için?"
"Beni beklediğin için."

“Sen gerçekten…”
“İnanılmaz? Mükemmel?” durdu, kaşlarını kaldırdı. “Şaşırtıcı?”
“Ben tuhaf ile devam edecektim.”
 “Hay, lanet. Eğer duygularım olsaydı, kesinlikle incinirlerdi.”


“Mükemmeldin.”
Ağzını benimkine bastırdı. “Çünkü sadece seninleydim.”




“Birisini sevmek ve birisine âşık olmak arasında fark vardır.”




“Daima bir yarın vardır.”
Onu izledim. “Yarın hiçbir şey değişmeyecek.”
“Göreceğiz.”
“Görecek bi’ şey yok. Vaktini boşa harcıyorsun.”
“Seni ilgilendirmez, bu benim zaman kaybım,” diye cevap verdi.




“Seninle ciddiyim, Avery. Eğer beni gerçekten istiyorsan, bana sahip ol.”
Gözlerimi kapatıyorum, ellerimi göğsüne yerleştirdim. “Seni gerçekten istiyorum.”




“Umudum var çünkü seni seviyorum-  sana âşığım, Avery. Muhtemelen ben daha farkına varmadan bile
önce âşık oldum sana.”



“Seni seviyorum.”
“Biliyorum.”
“Kendini beğenmiş.”
“Kuşkusuz. Seni seviyorum, tatlım.”




“Herşey yolunda mı?” Cam, elini sırtıma koyarak sordu. Kaşları endişeyle çatılmıştı.
“Evet.”  Telefonumu çantamın içine geri attım.
Herşey yolundaydı. Belki mükemmel değildi ama hayatın mükemmel olması gerekmiyordu.



“Sen iyi bir adamsın, Cam.”
“Hayır, değilim.” Derin bir nefes verdi. Yanağıma değen nefesi ılıktı. “Ben sadece seninle iyiyim.”


2 yorum:

  1. Ne zaman çıkıcak bu kitap. Bir de bu kitabın Cam'in ağzından anlatılanı var onun adı trust in me peki o ne zaman çıkıcak...

    YanıtlaSil
  2. Bi' bilgim yok Sena. Henüz kitapla ilgili bir şey söylenmedi. Ama kışa doğru çıkar kanısındayım. Trust in Me'den söz etmek için henüz erken. İlk kitap çıktıktan sonra popülaritesine göre karar verilir. :))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS