Oniks || Jennifer L.Armentrout

21 Nis 2013





Oniks || Jennifer L.Armentrout 


Veee, Oniks dün gece biter. Benden de hemen bir yorum gelir. Tabi yorum yapmak için sabahı beklemek var ya. Delirtti beni. Sabahı sabah ettim resmen.  Ama güzel tarafı dingin kafayla mükemmel bir yorum yazacak olmam. Gerçi bu kitaba ne yazsam azdır ya o da ayrı mevzu.
İlk kitap Obsidiyen'e de buradan bir göz atın. :D
Oniks'ten alıntılar içinse; TIK TIK

Bomba bir cümleyle başlıyorum. YAVAŞ okuyun kitabı. Bakın sonra sonunda  OPAL! Nerde diye inerseniz söylemedi demeyin.

 Jennifer yine yapacağını yaptı ve kelimenin tam anlamıyla dehşet bir yerde kesti bıraktı kitabı.Sonu yüzünden kitabı geri kalanın bendeki etkisi sıfırlandı desem abartır mıyım? Yok , canım. Hiç sanmıyorum. Okuyunca anlayacağınızdan adım gibi eminim. xD Yalanız tekrar söylüyorum yavaş okuyun , sindire sindire okuyun ki, öküzümüzü hissedin. Ne gerek var ben gibi bir solukta okuyup da gecenin bir yarısı OPAL ne zaman çıkar ki diye inlemeye ?  Neyse.

Kitaba geçeyim meraklarda olduğunuzun farkındayım.Nasıl merak edilmez ki bu öküz? Kitabımız tabi yine mükemmel öküzümün etkisini uzun süre hücrelerinizden silemeyeceğiniz bir şekilde gelişiyor. Obsidiyen’de-henüz okumayanlar olduğunu sanmıyorum- Kat ve Daemon arasında bağ oluştuğu kısımda sonra devam ediyor ve Kat’in cadılaşması Daemon’ın öküzlükten insanlığa terfi etmeye çalışmasını anlatarak başlıyor. Altını çizmek isterim ki, adamımızın öküz hallerini insan tavırlarına tercih ederim.Zira bu Daemon bana fazla geldi. Kaldıramacağımdan fazla. Alışmış bünyem, öküzlüklerini aratıyor. Hoş bir yerden sonra öküzümüz özüne dönüyor ama bu da benim için yeterli olmuyor. Neyse.
Daemon ve Luxenler bir yandan kendilerini gizlemek için uğraşırlarken bir yandan da Daemon Kat’in üzerindeki izi silmeye çalışır ama bunun için fazla uğraşmasına –hatta hiç uğraşmasına- gerek kalmaz ve bir sabah Kat’in artık parlamadığını görürler ama bilmedikleri şey; Kat’in artık parlamaktan daha dikkat çekecek şeyler yapabilmesi.. Ne mi?  İşte tam bu yüzden kitabı okuman gerek. :D

Ha, bir de bu sıralarda okula yeni bir çocuk katılır. Blake! Sessiz tiplerden birisi gibi dursa da, ne Daemon ne de Dee bu çocuktan pek haz etmezler.Özellikle de Daemon ! Bir ara çocuğu nasıl işkenceler planladığını okuyabilseydim keşke diye düşündüğüm yerler oldu.Her neyse. Blake’in ise gözü daha ilk anda Kat’i kesince işler daha bir ilginçleşmeye başladı. Başlarda sadece Daemon’ı kıskandırmayı amaçlayan Kat ise Blake ve kendisi arasında bir benzerlik olduğunu öğrenince , Daemon’ın Blake’i öldürme arzusu tavan da yapsa Kat Blake’le görüşmeye devam etmek zorunda- en azından kendini buna indeksledi.
Ama Daemon birinden haz etmiyorsa vardır bir hikmet değil mi? Neden inat ediyorsun ki? Ve kitabın sonlarına doğru Daemon’ın haklı olduğun çok acı bir şekilde anlamak Kat’e fazla ağır bedeller ödetse de yapacak bir şey yok. Baştan söz dinleyeceksin. xD Tek iyi tarafı Daemon’ın canı pahasına da olsa Kat’i korumaya kararlı olması.Sanırım sonlarında hop oturup hop kalkma sebebim de bu. Bütün ödenen bedellere rağmen Daemon hâlâ aynı öküz ama eşsiz bir öküz ! Aslında kitapta bir dolu sürpriz var ama ben şimdi size bunları söyleyip tadını kaçırmak istemiyorum. O yüzden de hemen tedarik edin demekten başka yolu yok bu işin….

MY RATING:




DAEMON FAN
Oniks|Fan


ONİKS || Fanbar
Oniks|Fan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS