KARNEVAL || Anime Tanıtım

15 Nis 2013


KARNEVAL

Türü: TV Serisi
Bölüm Sayısı:
 13 

Durum: Yayımda. 
Yayımlanan Bölüm:
2. Bölüm
Yayına Giriş Tarihi: 4 Nisan 2013
Fansub Durumu: İngilizce

Yapımcı:  Bandai Visual , Manglobe

Türler: Aksiyon , Gizem , Fantastik ,Bilim-Kurgu , Shoujo



Mangasıyla büyük bir popülarite yakalamış olan Karneval sonunda yayına girdi ve hatta ikinci bölümünü bile yayınladı.Aslında mangasını okum adım hatta bu kadar popüler olduğunu bile 2013 Bahar Animeleri sırasında keşfettim ve büyük bir merakla izleneceklerde en başa aldım. Zira , bundan da hiç pişman değilim.Mangasının neden bu kadar revaçta olduğu ve tavsiye edildiği belli. Gerçi animenin mangaya nedenli sadık kaldığını bilmiyorum ama kesinlikle süper bir ilerleyiş içerisinde işte bunu biliyorum. Ve bu yüzden kesinlikle tavsiye ediyorum.

Konusu: Nai, elinde terk edilmiş bir bilezikle, kendisi için önemli birisini aramaktadır.Aradığı bu kiş,inin adı Karoku'dur ve Nai'e ondan geriye sadece bir bilezik kalmıştır. Elindeki bu bileklerini birbirini zincirleyen bilezikle bir konakta ne yapacağını düşünüp Karoku'ya seslendiği sırada ise, kendisine çok desteği olacak bir yol arkadaşıyla tanışır.
 Gareki, bir hırzıdır ve günden güne hırsızlık ve yan kesicilik yapmaya devam eder. Bu amaçla girdiği konakta çalacak birşey bulamadığında Nai'yi görür ve elindeki bileziğin zincir bağını kırar. Aslıda o bağı kırdığında ikisi resmen birbirine bağlanır desem abartmam. Her neyse.
 İkisi bu garip konakta karşılaştıklarında, kısa zamanda askeri güvenlik ajanları tarafından aranan suçlular haline gelirler. Ama bu güvenlik ajanlarından kaçarken de kendilerini Circus adı verilen bir birimde görevde bulurlar.Circus Devlet adına yasal bir birimdir ve Nai'nin kolunda taşıdığı I.D ismindeki bileklikle simgelendirilirler. 


     ANİME TRAILER: 1




                          ANİME TRAILER 2






Ve Circus Özel Biriminin Yeni ekibi;
Tshukumo, Nai , Gareki ve benim favorim Yogi <3





2 yorum:

  1. Eklediğin trailerlar kaldırılmış :/ Youtubedan bulup izledim de ben çok hoş şeyler çıkmış ortaya... Bu Nai ve Gareki çifti bana Shion x Nezumi'yi (no 6) hatırlattı ama.

    YanıtlaSil
  2. Düzelttim kuzum. İzle bu animeyi bak, çok beğendim ben ya. Harika gidiyor. Hele o Yogi var ya Ouran'daki Tamaki'yi anımsattı bana XD

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS