Aşkın Ateşi | Rita Hunter

14 Nis 2013



Aşkın Ateşi / Rita HUNTER (27.07.12)
Aşkın ateşi dün akşam bitti.İlk kez bir Rita Hunter kitabı okudum ve itiraf etmeliyim ki gerçekten mükemmeldi.Kitabı bitirim kapattığım halde hem kitabın hem de okuduğum kitabın profesyonel bir historical olmasının etkisini üzerimden atamadım.Öncelikle yazarın kaleminden bahsetmek istiyorum , ilk kez okuduğum için çok tereddütte kaldım ama okurken ‘’vay anasını resmen yazmış ,’’ derken buldum kendimi.Her satırda her cümlede kendimi inanılmaz güzel bir çeviri okuyor gibi hissettim.Başlarken hissettiğim tereddütler kitabı bitirdikten sonra yerini inanılmaz bir tatmin duygusuna bıraktı.Birçok historical yazarının kaleminden daha akıcı ve daha yüreğe hitap eden bir kitaptı Aşkın Ateşi.Ve kitap , kitaba gelirsem anlatacağım çok şey var.O kadar beğendim ki doğru kelimeleri bulup hissettiğim duyguyu aktaramam.Çok eğlenceli , çok duygusal ve aşkın dolu dolu olduğu bir kitaptı.Karakterlere bittim resmen , her birinin ayrı bir havası vardı.Isabel’in dik başlı inatçı hallerine gülmekten kitaba adapte olamadım.Her lafa mutlaka verecek bir cevabı var ki en sevdiğim yanı da buydu.Fredy’e bir ayar oldum , insan arkadaşını (kardeşi kadar sevdiği) geride bırakırda kaçar mı ya ? Yalnız ikisi arasındaki arkadaşlığa gerçekten bayıldım ve kitaptaki ‘’mendil’’ sahnesinde beni gülmekten yerlere yatırdılar.O kısmı abartısız 5 kere tekrar tekrar okudum.Esas oğlana gelince Adrian’a kızsam ayrı dert kızmasam ayrı , adamın kıza davranışları tam bir fiyaskoydu.İnsan içinde deli gibi aşık olup da yüzüne karşı kızı hor görür mü? Ama ona rağmen ikisinin o sıcak aşkına bayıldım , Adrian’ın içinde hissettiği o ikileme rağmen eski eşinin anısını gömmeye başlaması ile benden tam puan aldı.Sonuna kadar kitabı büyük bir zevkle okudum ama son sayfaya gelince okumak istemedim , resmen bitti sendromuna yakalandım.Güzel kitaptı gerçekten çok beğendim , sırada yazarın diğer kitaplarını okumak var. =)

Isabel(la) Gwen Sullivan , uzun süredir görüşmediği çocukluk arkadaşı Frederick Preston’ın ziyaretine çok sevinir ama ne var ki Fredy’nin bir derdi vardır ve Isabel’den yardım istemek için gelmiştir.Fredy , sevdiği kadın tarafından terk edilmiş dahası onun zengin bir kont ile nişanlandığını duymuştur ve bu yüzden eski sevgilisi Vivian’den intikam almak ister.Fredy’in Isabel’den istediği , Vivian’in Henfield Kontu ile nişanını ilan ettikleri baloda kendisine nişanlı rölü yapmasıdır.Fakat Isabel , kanı kaynayan bir yapıya sahiptir ve arkadaşını üzen bu kıza ve konta dersini vermek için teklifi kabul eder , tek farkı nişanlı olarak değil , aşık ve yeni bir evli çift olarak baloya katılmalarını önermesidir.Balo süresince Fredy , Vivian’i kıskandırmaktan çok onunla yeniden konuşmak ister duruma gelmiştir.Tabi bu sürede Henfield Kontu Adrian ise bu yeni evli çiftle güzel ve asi Isabel’i fark etmiştir ama onların bir sırları olduğunu düşünmekten kendini alamamaktadır.Ta ki bir gece nişanlısının evden kaçması ve aynı gece Frederick Preston’ın da ortadan kaybolması ile Henfield Kontu Adrian için yeni bir dönem başlar.Kandırılmanın ve aldatılmanın verdiği acıyı Isabel’in büyüsü giderebilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS