The Italian's Token Wife (Harlequin Manga)

10 Mar 2013



Orjinal Adı: The Italian's Token Wife
 İngilizce Adı: The Italian's Token Wife
 Türkçe Adı:İtaalya'nın Eşi
 Cilt Sayısı: 1Cilt
 Yazar: Julia James
Manga-ka : Fujita Kazuko
 Türü:Romance, Drama, Love
 Çeviri Durumu: Bilinmiyor.
Statüsü: Tamamlanmış.




Harlequin hikâyesini -yani konuyu - üstlenen Julia James'in bu kısa ama bir o kadar da güzel aşk romanını Japon Manga Editörü Fujita Kazuko'nun mangalandırmasıyla hikâyemiz iki türlü açıdan okunabilir ve güzel bir şekilde karşımıza  çıkıyor.

Julia James bu şekilde birkaç manga-ka ile daha altına imza attıkları projeleri var ve ben en kısa zamanda onlarıda okumak istiyorum.

Neyse Gelelim Italian's Token Wife hikâyemize ;




Konumuz bir İtalyan CEO'sunun tek varisi olan Rafaello di Viscenti  ve yetim bir kız olan Magda Jones'un etrafında geçiyor.
Rafeallo'nun babası ile arası kötüdür ve babası kendisine 30 yaşına basmadan evlenmesini aksi halde aile şirketlerinden kendi payını satacağını söyler. Rafeallo ise hız tutkunu ve kadınlarla gönül eylendirmekten hoşlanan bir bekârdır.Evlenmeyi de düşünmez. Amma velakin 30. yaş gününe bir hafta kala da bizim çapkının etekleri tutuşur ve kendisine bir eş aramaya başlar. Daha ilk sahnede yatağını şenlendiren metresine bunu söyler ama kadın reddeder. Rafeallo'da ne yapacağını düşündüğü sırada evine gelen temizlikçi kızı görür. Ve olanlar olur. Magda birkaç gün içinde kendisini Sinyora di Viscenti olarak Roma'da bulur ve Rafeallo babasına kızımzı takdim eder...

Fakat babası Magda'yı hor görür ve onu gelini olarak kabul etmez. Aslında Rafeallo'nun da Magda'ya karşı herhangi bir duygusu yoktur. Sırf babasından intikam almak ve onun şirketi bölmesine izin vermemek adına evlenir. Fakat bu kısımlarda da kızımız çok hor görülür. Neden derseniz ? Magda hem bir yetimdir hem de anne Benji adında bir oğlu vardır ve Magda'nın aslında bu evliliği kabul etmesinin tek sebebi de oğluna iyi bir hayat sağlamaktır. Rafeallo Magda'ya kendisiyle evlenmesi ve 6 ay sonra boşanması karşısında 10.000€ teklif eder. Magda önce kabul etmez ama Rafeallo onu vuracak noktayı anlar ve kızımıza ; "Oğlunun güvende olmasını istemez misin?" der. İşte bu da Magda için yeterli olur.. Zira adamın ağzı öyle bir laf yapıyor ki, "Bu parayla Londra'da yeni bir ev alabilirsin. Yeni bir işin olur. Hizmetçilik yapman gerekmez.." dedikçe Magda'nın kafasında bu fikir mantıklı hale gelmeye başlar..

Ama günler geçtikçe Rafaello'nun Magda'ya karşı bir sempatisi oluşur. Önce onun eğitimli olduğunu keşfeder sonra çekiciliğini fark etmeye başlar. Ama aklında sürekli "Benji olmasaydı benim teklifimi kabul eder miydi?" sorusu da yer yer dolanır. Zira babasının kızımızı hakir görmesi yetmez birde sevgili babacığının Rafeallo'ya layık gördüğü Lucia adındaki cadının Magda'ya "fahişe" demesi işleri çığrından çıkarır.Çünkü Rafeallo'da sözde özür dileyecek ama ağzından çıkanı ne kulağı ne kendi duyar. Gider kızımıza ; " Zaten bir hata yapmışsın ve bundan bir oğlun olmuş." der...
Bu kısımda çok sinirlendim. Geri zekalı herif görünenin ötesini göremediği gibi birde kızı kırıyor. Gerçi ondan sonra Magda'nın buna lafı koyduğu bir bölüm var. Bayıldım!!

İşte o sahne! Bu laf Rafeallo'ya iyi oturur tabi. :)))
Sonrası ise hem Magda'yı tanıması hem de Benji'yi oğlu gibi benimsemesi ile geçer. Ama ne babası ne de Lucia'nın henüz pes etmediğini ve yapacakları son bir oyun daha olduğunu söylemem gerek...




Julia James Harlequin Manga'lar;




Princess no Kakurega  = Royally Bedded, Regally Wedded



  Mahou ga Toketa Asa ni  =  Greek Tycoon, Waitress Wife




MY RATING:


4 yorum:

  1. Aldım mesajını okuyacağım teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  2. Sen de oku da birde senin gözünden göreyim. Ben zaten manga sever olduğum için bu bana cennetten bir nimet gibi geldi. :D Senin yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ahahah! Yollarım kuzu. Çok güzel ve çok ilginç buldum ben. :D Mutlaka bir dene. Diğerlerini de okuyacağım.

    YanıtlaSil
  4. İnanamıyorum mangalı harlequinn süper :D Bana yolla Ebruu.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS