Kitap Alıntıları -2 || The Indigo Spell

23 Şub 2013


The Indigo Spell Alıntılar;

"Adrian!" Öfkemin alevlenmeye başladığını hissettim. "Bu bir şaka değil."
"Biliyorum.Benim için kesinlikle değil.Ve bu yüzden seni zorlamayacağım." Dramatik bir şekilde durakladı.
"Sen beni sevsen de sevmesen de ben yalnızca seni seveceğim."

                                                         

"Umutsuz olsa bile, seni sevmeye devam edeceğim." 
"Ben..Ne? Hayır.Olmaz!"
"Neden? Bu sana veya herhangi birşeye zarar vermez.Beni istemezsen sana dert olmayacağımı söyledim.İstersen, şey, ... Seni uzaktan sevmem ne fark eder ki?"
Tam olarak bilmiyordum. "Çünkü.. Çünkü olmaz!
"Neden olmasın?"
"Sen.. sen devam etmek zorundasın," demeyi başardım. "Başka birini bulman gerek. Biliyorsun, ben değ- bunu yapamam.Biliyorsun.Zamanını benimle boşa harcıyorsun."


Şişeyi ona geri uzattım ve kapıyı açtım. Çıkmadan önce tereddütle ona baktım. "Adrian? Yardımın için teşekkür ederim."
"Arkadaşlar ne içindir?" Kapıyı tuttu ve geçmemi işaret etti.
"Evet , ama bu akşam olanların seninle bir ilgisi yoktu.Bunun için minnettarım.Yardım etmek zorunda değildin.Benim simyacılara açıklamak zorunda olmamla senin sebeplerin aynı değil."
Başka ne söylenir bilemedim. Teşekkür etmek için başımla küçük bir selam verdim ve içeri girdim. Kalabalığın heyecanı ve gürültüsü bizi içine çekerken, onun " Benim nedenlerim farklı." dediğini duyduğumu sandım.


                                                                                             
"Arabana ne zaman isim vereceksin?" diye sordum terar Los Angeles yolunda.
"Bu cansız bir varlık," dedi. "İsimler, insanlar ve hayvanlar içindir."
 Mustang'ın kontrol panelini okşadım. "Onu dinleme."
Adrian'a , "Teknelere her zaman isim veriyorlar."
"Gerçekten bunu da anlamıyorum.."


"Ben tehlikeli değilim,” soludum.
 Yüzünü bana yaklaştırdı. “Benim için öylesin.”
Ve nasıl olduysa, tüm mantıklı şeylere karşı, biz öpüşüyorduk.


"Adrian Ivashkov'un bana bir iz bırakmasına izin verdim."

                         (Adrian'ın Sydney'i ateşli bir şekilde öpmesinden sonra boynunda kalan iz.)


VE FAVORİM ;


2 yorum:

  1. Yedi bitirdi bebeğimi, hala "Adrian Ivashkov'un bana bir iz bırakmasına izin verdim." diyor. Yok bir de vermeseydin. Töbe ya!

    YanıtlaSil
  2. Ahahhaha! Haklısın , çocuğa kene gibi yapıştı birde "beni bir daha öpemezsin." diye mesaj çekiyor. :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS