Aşkı Sana Sakladım || Deborah Hale

27 Şub 2013


Deborah Hale / Aşkı Sana Sakaldım

 Güzel bir kitaptı beğenerek okudum ama yazarın kalemini biraz ağır buldum ya da bana öyle geldi.Başlarda çok eğlenceli bir giriş yaptı hatta Lucy’nin asi tavırlarına hayran kalmıştım.Ama kitap ilerledikçe biraz durağan buldum.Konusu güzledi gerçekten çok etkileyici bir hikayeydi, içinden harika bir roman çıkabilirdi.Drake’i çok sevdim küçükken çok acı çekmiş ama o sert görünüşü altındaki iyi kalbi beni çok etkiledi.Lucy’i başlarda sevmiştim ama kitap ilerledikçe Jeremy diye diye beni çıldırtı.Acı ama çok güzel bir şekilde sevgili Jeremy’sinin yaptıklarını da öğredin.İyi bir ders oldu bence.Drake’in kuzenlerine uyuz oldum ama Drake’in davranışlarına da hayran kaldım ikisinede pabuç bırakmadı.Sonlarına doğru kitap güzel hatta çok güzel bir hal aldı çok beğendim kesin tavsiye ederim.
 Lucy, sevdiği adamın öldüğünü öğrendiğinden beri çaresiz durumuna ağlamaktadır.Jeremy’i çok sevmiştir ve ona inanıp onunla beraber olmuştur.Jeremy ölmüştür fakat giderken Lucy’e bir parçasını bırakmıştır.Lucy, Jeremy’den hamiledir…Drake Stickland, kardeşinin ölümüyle yıkılmıştır ama daha da acısı kardeşinin Lucy gibi bir kızı kandırdığını öğrenmesidir.Kendisini her zaman zorda kalan insanalara yardım etmeye adayan Drake bu durumu da hem Lucy hem de kendi için olması gerektiği gibi sonuçlandırmaya karar verir.Mirasını buralara getirmek için çok uğraşmıştır ama hiçbir zaman evlenmeyi düşünmemiştir, daha çok ileride Jeremy’nin varislerinin mirası devralmasını düşünmüştür.Fakat şimdi Jeremy ölmüştür.Drake, Lucy’nin Jeremy’den hamile olduğunu öğrendiği andan beri kendisi ondan sorumlu hisseder ve Lucy ile acilen evlenir. Drake, Lucy ile sadece ona yardım etmek için evlenmiştir ama onun Jeremy’nin oyununa geldiğini ve ne kadar çekici olduğunu gördükçe içinde ona karşı bir çekim hissetmeye başlar.Kendisini ne kadar ondan uzak tutmaya çalışsa da bir şekilde kendinin Lucy’nin yanında bulur.Bu evlilik özellikle Lucy için sadece bir anlaşma gibi başlasa da zamanla Drake’in sert maskesinin altında kocaman yüreği olan bir kont olduğunu keşfettikçe ona aşık olmaya başlar.Sürekli Jeremy’nin anısına ihanet ettiğini düşünerek Drake ile arasında mesafe koymaya çalışsa da yüreği gün geçtikçe bu sert ama iyi kalpli konta sıkıca bağlanır. Şimdi Lucy Jeremy’e olan aşkının gerçekliğini sorgulamaya başlayacak ve Kont Stickland’a sevmeyi öğretecektir

2 yorum:

  1. Deborah Hale"nin 2 kitabınıda okumayı çok istiyorum
    ama malesef kitap yurdundan sipariş verirken bu kitaplar gözükmüyor
    eşim de tutturmuş tek yer tek yer diye
    kitap yurdu ve oku okuya eşim üye onun üzerinden alıyoruz kitapları kız ve ben
    devamlı cep telefonuna kitaplarla ilgili bilgi mesajları geliyormuş
    sinir oluyor kızım takılıyor iyi ama baba herkes seni çok kültürlü sanıyor diye ya ne demezsiniz diyor
    harlaquin filan anlamam diyor
    işallah kitap sitelerinin birinde yayınlanırda okurum

    YanıtlaSil
  2. Ovvv! Çok sıkıntılı bi' durum. Aslında canım, Harlequin'ler Migros, Tansaş, DR ve benzeri marketlerde de bulunuyor. Ben Migros'tan alıyorum.Eğer yakınında varsa bu ay bir bakmanı öneririm.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS