Liebster Blog Award!

29 Oca 2013


Liebster Blog Award!

Mimelendim. Evet, Büyülü Ayraç tarafından mim yedim. :D Daha önce bi' kere başıma gelmişti ama açıkçası o zaman ne olduğunu ve neye yaradığını bilmediğim için geri dönüş yapmamıştım. Şimdi biraz araştırma ve Kitab-ı Sevda Blogunun sahibi arkadaşımın yardımıyla mimin ne olduğunu da öğrendim.Eh , 200 kişinin altındaki takipçiler içinde güzel bir etklinlik denemeye değer. :)))
Gelelim eğlenceye ;

Öncelikle yandaki Liebster Award resmini her blog kullanmak zorunda..Ve sonra asıl kurallar;
11 Blogger'ın başını ağırtmak adına seçtiğim 11 blogu mimliyorum onlarda benim sorduğum 11 soruya cevap verecek ve kendisi hakkında 11 bilgi verdikten sonra mimleyeceği 11 blog için soru hazırlayacak daha sonra mimlediği blogları ziyaret edip mimlendiğini bildirecek..Çok karışık gelse de bir kere yaptıktan sonra basit gibi görünüyor. Ben de ilk deneyimimi yapıyorum. Tekrar teşekkürler Büyülü Ayraç :)))


 Ve işte Büyülü Ayraç'ın bana ve mimlediği diğer 10 blogger'a yönelttiği sorular;

1. Bir kitapta aradığın özellikler neler?
-Öncelikle akıcı olmalı. Sonra bi' edisyon okuyorsam kesinlikle çevirisinin en ufak bir soru işareti oluşturmamasını isterim. Konusu çok bilindik sürekli aynı kitaplardan da hiç hazetmem.Kapakları ve isimleri konusunu çağrıştırmalı.. Bunların dışında pek aradığım bir özellik yok.

2. Burcunuz nedir?
-Aslan burcuyum. Ama genelde Yengeç'e daha çok uyarım.

3. Okuduğun en eğlenceli kitap hangisiydi?
-Bu sene romantik komediye henüz giriş yapmadım.Ama geçen senenin gözdesi Celeste Bradley /Gönlünü Kimseye Kaptırma kitabıydı.

4. Yaşadığın şehrin sevdiğin/sevmediğin yönleri nelerdir?
-İstanbul'da yaşıyorum. Sanırım bu yeterli :D

5. Fobilerin var mı, varsa ne?
-Hımm.. Aslında fobilerim var mı bilmiyorum. Henüz denk gelmedim.

6. Hangi kitabın yazarı olmak isterdin?
-İki kelimeyi bir araya getiremediğim için bu soruya cevap veremiyorum. :D

7. Tavsiye edeceğin fimler var mı?-Görünmez , Cesaretin Var Mı Aşka ? ,Yıldız Tozu

8. Anime izler misin, izliyorsan en sevdiğin animeler hangileri?
-Bu soruya cevap vermeye kalkarsam 15 senelik birikimle tüm kayıt sayfasını doldururum. :D Genel olarak gönlümdeki en özel anime Full Moon wo Sagashite'dir.

9. Ölmeden önce okunması gerektiğini düşündüğün kitaplar var mı?
-Bu soruyu hiç mantıklı bulamamışımdır. Herkesin zevki farklı. Ölmeden önce okunması gereken kitaplar bana hitap etmiyorsa , boşa zaten..

10. Kitaplığını neye göre düzenlersin?
-Seri sıralamasına göre..

11. Bloggerlığa nasıl başladın?
-Yaklaşık olarak 2008 senesinde Anime'lerle başlamıştım. İzlediğim animelere blog açmaya heveslendim ama fazla ilgilenemedim. Blogla ilgilenirken izleyemiyordum. :D

KENDİMLE İLGİLİ 11 GERÇEK

1- Çok asi, inatçı ve dediğim dedik biriyimdir.
2-Bir keresinde bana çıkma teklifi eden bir çocuğu olayın ironisine gülerek kendimden soğuttum.
3-Dışarıdan çok sert görünsemde aslında dünyaya pembe gözlüklerle bakarım.
4-Hâlâ bir beyaz atlı prensin beni almaya geleceğine inanıyorum. :D
5-Gündüz kitap okumaktan nefret ederim.
6-Anime hastasıyımdır. Bu hastalığım asla geçmeeycek.Çocuk gibi sıkılmadan oturup saatlerce anime izleyebilirim.Japon müziği dışında müzik dinlemektende nefret ederim.
7-Aşk romanlarını gerçekleşeceğine inanarak okurum.Çok çılgınca ama  ne yaparsın.
8-İşimi sevmiyorum.Muhasebe yerine her türlü mesleği yapabilirdim.Kısmet işte. :D
9-22 yaşındayım ama hâlâ parkta salıncağa biner, duvarlardan atlarım.
10-Umutsuz durumdayım.Kitaplardaki mükemmel erkekler yüzünden kimseyi beğenmez oldum. 


İşte sıra bana geldi. Sorularıma dikkat :D
  1. İleride kütüphaneni birine bağışlar mısın?
  2. En çıkmazda kaldığın an?
  3. Telefon, bilgisayar ve kitap arasında seçim yapmak zorunda kalsan hangisi baskın gelir?
  4. Kitap okurken ne kadar rahatına düşkünsündür?
  5. Eleştiri yapar mısın ? Yaparsan en çok neyi eleştirirsin?
  6. Bir blogger olmak ne hissettiriyor?
  7. Mesleğin nedir?
  8. Kitapların sende hayal kurma dürtüsü oluşturuyor mu ? Okurken ne hayal ediyorsun?
  9. Doğruluk mu cesaret mi desler ne seçersin?
  10. Tek dilek hakkın olsa ne dilerdin?
  11. Kitaplar ne kadar süredir hayatında ?



Veeee , işte seçtiğim bloglar ;


Herkese iyi eğlenceler :)))





 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS